17 mai 2012

Pink Box (mai)

Hello again.

Azi am avut surpriza de a primi Pink Box azi,dupa ce marti mi-a fost confirmata comanda.Eram tare entuziasmata pentru a vedea ce primesc.Ma repet,mie mi se pare tare draguta ideea de a nu stii ce primesti in pachet.Citisem ca vor fi 2 produse full size si de marti ma gandeam non stop la ce as putea gasi in "cutiuta minune".

Inainte de a va arata ce am primit,as vrea sa spun ca sunt multumita,celelalte cutii (vezi Beauty Box si Glam Pack)  m-au cam dezamagit din punctul de vedere al continutului si al promovari lor.

Dar sa va arat de ce sunt multumita :)


Arata foarte profi ambalajul.Imi place pentru ca pot refolosi cutiuta,deja m-am gandit sa imi pun ojele in ea.


*drum rolls please*



Sunt 5 produse dintre care 2 sunt full size:
*Thai Spa unt de corp cu avocado si masline-produs full size
*Il Makiage Color Shadow fard pentru ochi,sprancene,obraz-produs full size
*Himalaya Herbals pasta de dinti-mini produs 10g
*Bruno Vassary Royal Care crema-mini produs 5ml
*Mario Badescu Drying Mask-mini produs (5g?)
*cartela Vodafone
*voucher 20% salon Getts

Stiti ca va spuneam la celelalte cutii ca mi-ar placea sa gasesc o prezentare a produsului si cat costa full size?Guess what?Pink Box s-a gandit la asta:).






                                                            click pe poze pentru a le mari

Ce nu mi-a placut,sper sa fie doar o impresie..fardul de la Il Makiage mi se pare incercat.De ce spun asta?Stiti ca majoritatea fardurilor au un model sau suprafata mata?Aici se vad niste urme(eu as zice de degete).Sper din suflet sa ma insel,tare mult imi place nuanta...

Voi ati comandat Pink Box?Va tenteaza?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu