14 decembrie 2011

Glam pack?Yey or ney?

Hello cuties!

Saptamana aceasta am primit Glam Pack pe luna decembrie.Pe 1 decembrie a avut lansarea Glam Pack la un pret special de 29 ron.Ce am primit?






In poza nu apar 2 mostre de la Keune(sampon si balsam daca nu ma insel pentru parul vopsit).
Pe langa cele doua mostre de la Keune,am gasit si:
-o mostra de la Estee Lauder-Hydrationist
-un voucher pentru manichiura la Shades Beauty Lounge
-Keune Foaming Wax
-un sapunel cu miere de la Soapmill

Conceptul imi place tare mult,chiar si faptul ca nu stim ce o sa primim si mai ales ca nu am vazut doua glam pack'uri la fel.Dar (normal trebuie sa fie un dar:) ) nu consider ca ar trebui sa platesc niste mostre.Mi-ar fi placut sa fie ambalat intr-o cutiuta si nu plic si ar fi fost dragut daca pentru fiecare pachet primeam si un flyer despre produsele pe care le-am primit.

Tinand cont ca a fost primul Glam Pack si sunt sigura ca Mihaela va tine cont de opiniile noastre...astept cu nerabdare Glam Pack pe ianuarie:D.

Voi ce ati primit?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu