06 iunie 2012

Kreative Blogger Award

Hello,

Am primit acest premiu de la Oglinda,oglinjoara ,careia ii multumesc din suflet pentru ca s-a gandit la mine.


Trebuie sa spun 7 lucruri despre mine(imi plac tag'urile/premiile de genul asta)
1.Din decembrie am adoptat 2 pisici,Oscar si Fifi.Pe Fifi nu am apucat inca sa v-o prezint.
2.In august plec in Malaga pentru o saptamana.
3.Voi organiza un giveaway cand vom ajunge la un numar rotund.Ieri am observat ca am crescut la 77 si va multumesc ca bagati in seama blogul meu micut.
4.In ultima perioada am devenit obsedata de genti si oje. :)
5.Sunt vegetariana.
6.De cateva luni am renuntat la fondul de ten si folosesc numai crema nuantatoare.
7.In 3 luni,mi-am schimbat de 2 ori telefonul.

Stiu ca sunt random things,dar sper ca asa puteti sa ma cunoasteti putin.

Trebuia sa dau mai departe premiul catre alte zece bloguri,dar tot circula de o perioada.Asa ca va voi ruga pe cele din lista de bloguri si followers sa il faceti sau de ce nu sa imi lasati un comentariu cu 7 lucruri despre voi.Mi-ar face placere sa va cunosc si eu pe voi.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu