25 ianuarie 2012

Sabon haul

Hello.
Am profitat saptamana trecuta si mi-am cumparat un voucher pentru o reducere de 50% la produsele de la Sabon.

Cred ca mi-am petrecut mai bine de 2 ore pe site'ul lor,chiar nu stiam ce sa imi aleg.Vroiam sa incerc toate,dar toate produsele.Intr-un final mi-am ales (insert drum roll here):




Mai exact cadoul nr 18 + bulgare mineral liliac.

Dupa reducerea de 50% am platit 163.25 Ron.Comanda a decurs foarte bine,pentru livrare eu am ales livrarea prin curierat..Mi-a placut si faptul ca imi puteam alege ziua cand urmeaza sa fie livrat,nu cum am mai patit pe alte site'uri de am stat si 1 saptamana sa imi primesc o comanda(tot prin curierat).

Cand am ajuns acasa,se simtea prin cutia in care erau impachetate mirosul lor.

Cadoul contine:
*Ulei de dus Paciuli-Lavanda-Vanilie
*Sapun cu ulei de masline Miere-Piersica
*Servetele improspatare
*Crema de corp Paciuli-Lavanda-Vanilie
*Crema de maini Lavanda-Mar
*Cema pentru picioare 
*Exfoliant Paciuli-Lavanda-Vanilie + lingurita din lemn
*Gel antibacterian Pink Cotton 

Pana acum am incercat uleiul de dus,exfoliantul si gelul antibacterian.Este nevoie sa spun ca de abia astept sa imi mai cumpar?Voi reveni cu o descriere mai amanuntita a produselor dupa ce le voi incerca mai mult timp.

Nota 10/10 pentru Sabon.

xo xo
LazyCat

P.S-Am vazut ca ne-am inmultit,acum suntem 65.Nu aveti idee cat de fericita sunt.Va multumesc!Pentru a va rasplati,voi reveni cu un mic giveaway cat de curand.Hope you will like it!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu