12 ianuarie 2012

Glam Pack ianuarie

Hello!La multi ani!
Nu imi vine sa cred cat de repede au trecut sarbatorile.Ce ati facut?Cum ati petrecut?

 Vroiam sa va arat ce am primit in Glam Pack in luna ianuarie.


*Balsam buze cu miere si vanilie de la EcoVio
Nu ma asteptam sa fie atat de bun.Hidrateaza buzele,e natural.Mirosul nu prea ma incanta,dar am trecut peste si de cand l-am primit il folosesc zilnic.
*Weleda lapte de corp(10 ml)
Nu l-am incercat inca,dar miroase foarte bine
*Reverto mostra parfum solid cedru + voucher reducere 15%
Nu ma incanta deloc.Nu pot sa spun de ce,dar chiar nu imi place.Daca doreste cineva voucherul de 15% reducere,sa imi lasati un comentariu.
*Weleda dus peeling
Love it!
*Rivage mini crema de maini,daca nu ma insel de 10 ml.
O tin in geanta just in case.
*2 mostre Weleda,crema pentru picioare si ulei relaxare lavanda

Mi-a placut tematica lunii.Sunt fan produse naturale.Nu m-as fi suparat daca as fi gasit un produs de la Lush:))
Pretul a ramas acelasi,respectiv 29 ron.

Daca va incanta si pe voi conceptul il puteti comanda de aici .

Voi ce ati primit?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu