02 februarie 2012

DM day :)

Hello again!

Iar am "pacatuit" zilele trecute si am dat o tura prin DM.Nu aveam nevoie de nimic in mod special,dar tot nu m-am abtinut si mi-am luat cateva cosmetice.Doua produse au fost luate din cauza lui Macnetize ,careia ii multumesc din suflet,m-a salvat de unghii rupte si exfoliate.Despre ce vorbesc?


Vorbeam despre Rimmel Nail Rescue,un tratament pentru unghii si Balea Cellulite Gel-Creme.


Tratamentul pentru unghii este foarte bun.Il recomand cu toata increderea,este usor de folosit/aplicat si da rezultate foarte bune.Pretul produsului aproximativ 18 Ron.

Crema-gel anticelulitica nu stiu exact daca o recomand.Produsul meu preferat din gama anticeluliticelor este Cellulight de la Elmiplant(gelul,nu crema).Am incercat si Revicel si din gama Gerovital (crema termica modelanta pentru slabit si cryo gel modelant pentru slabit),dar de fiecare data m-am intors la Cellulight.
Revenind la Balea Cellulite Gel-Creme,il folosesc de 1 saptamana,dimineata si seara,pot sa spun primele impresii.Miroase foarte bine,intra repede in piele,pot sa ma imbrac imediat dupa folosire,pielea devine ferma.Minusuri momentan nu am,astept sa o mai folosesc o perioada sau cel putin pana o termin.



Mi-am mai cumparat o crema nuantatoare de la Balea (≈ 10Ron).Din pacate nu am ales bine nuanta si crema era destinata tenurilor deschise.



Tocmai ce avea sa mi se termine crema de ochi si mi-a placut ambalajul acesteia.

Nici pretul acestei creme nu il mai stiu.Nu imi irita ochii,e o crema mai grasa,dar intra foarte repede in piele,zona ochilor este mai hidratata.Nu am vazut nici un efect in cazul ridurilor fine si a cearcanelor.

Mastile/tratamentele de par de la la Swiss O●Par sunt my favorites.Miros bine,lasa parul fin,nu se electrizeaza asa usor ♥.
Sunt 4 arome:
*portocala-tratament cu vitamine pentru par
*kiwi-tratament cu vitamine pentru par
*miere-pentru par frumos si sanatos
*Maracuja/fructul pasiunii-pentru par normal si par cu structura deteriorata


Pentru 4 Ron,eu zic ca trebuie sa le incercati.Preferatele mele dintre cele 4 sunt tratamentul cu miere si cel cu portocala.

Eu zic ca am fost tare cuminte,nu mi-am luat asa multe produse :D

Voi ce v-ati mai cumparat il ultima vreme?
Daca doreste cineva sa incerce crema nuantatoare,let me know:).Daca exista mai multe doritoare,il voi folosi pe domnul random.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu