17 iulie 2012

Pink Box Iulie

Hello,

Nu imi vine sa cred ce repede trece timpul.Parca ieri va prezentam Pink Box din luna iunie.Dar mai bine va prezint despre bunatatile primite in luna iulie.

In sfarsit pot spune ca sunt si eu aproape 90% multumita de o cutie primita.


Cutia din iulie se vrea a fi o trusa de vacanta sau mai bine zis "Ultimate Summer Kit".Pe mine m-au nimerit,urmeaza sa plec in concediu in 39 zile :)).Acum ramane sa vede daca chiar au indeplinit conditia de trusa de concediu.



Au fost 3 produse full size.Suna bine,nu?

Am primit:
*o crema depilatoare Veet


Din cutie am incercat 4 produse din 5,deci o sa fac o mica prezentare despre produse.Urma sa ma epilez oricum cu epilatorul pe picioare,asa ca i-am dat o sansa cremei.Nu am termen de comparatie,pentru ca nu am mai folosit nici o crema depilatoare in 26 ani:)).Weird?

Mi-am pus o pereche de manusi si am trecut la treaba.Nu stiam exact daca nu ataca si pielea mainilor,tinand cont cat este de sensibila.Am aplicat crema pe ambele picioare si am stat 3 minute.Apoi cu aplicatorul roz am inceput sa ma "epilez".In cele 3 minute,pielea incepuse sa ma piste,semn ca actioneaza dupa parerea mea.Dupa ce am terminat toata procedura,am facut un dus rapid.Din pacate pielea de pe picioare parea uscata.Dar...am intervenit cu urmatorul produs :)


*crema pentru plaja Solait cu spf 30
Stiu ca nu e prea normal sa o folosesc seara,dar daca ati primit-o si voi si ati vazut cat de bine miroase ma veti intelege.Intra destul de repede in piele si mirosul se pastreaza si dupa 2 ore.

Si daca tot m-am rasfatat in seara asta,m-am gandit sa folosesc si urmatorul produs:
*mostra scrub Mario Badescu Almond and Honey



Daca sunteti fani migdale,o sa va indragostiti de produsul asta.Miroase ataaaaaaaaat de bine!Nu am simtit granulele abrazive,deci tenul meu imi multumeste.A ramas pielea foarte fina.Sper sa nu ma indragostesc si mai mult la urmatoarele folosiri:)) i-ar dauna grav buzunarului meu.

Din geanta mea nu lipsesc nicioadata servetele umede.Cred ca sunt esentiale in geanta unei domnisoare.Acestea miros si bine a violete.Ah si sunt si pachet mic de 10 buc,deci pot fi strecurate si in cel mai mic plic:)

*servetele umede Touch

*creion buze NYX
La creionul de buze nu m-au nimerit de nici o culoare.Nu va pot spune daca este bun si nici cum este nuanta.Ma gandeam sa il adaug la blog sale.Va tenteaza?


*bonus 200 ron cadou de la agentia HasHas pentru orice concediu intr-o destinatie exotica.

Sunt foarte curioasa voi ce ati primit?
Si nu uitati sa imi spuneti daca va tenteaza

P.S-am vazut ca am 82 followers.I'm soooooo happy!Thank you,thank you,thank you!Stiti ce urmeaza?Un giveaway :D
xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu