11 iulie 2012

MYM Prize

Hello!
Nu stiu daca am apucat sa va zic,acum vreo 2 luni am aflat cam am castigat un "goodie bag" de la Rimmel in urma aplicatiei de pe Facebook "Make your mark".

Am stat sincer destul de mult pana am primit premiul,dar carei fete nu ii plac cadourile?:D Cand m-am vazut cu punguta in mana,nu a mai contat nimic.


Am primit 4 (da 4!) rujuri by Kate Moss.Au un ambalaj foarte dragut ,dar din pacate rujurile m-au dezamagit un pic.Urmeaza un review mai detaliat.Nu as putea spune ce nuante sunt,rujurile sunt decat numerotate.



Cele doua modele de nail patch-uri,nu le-am folosit...shame on me:) .O sa va arat un NOTD zilele urmatoare (promit) cu nail patch-urile:



Din pacate poza cu oja nu o mai am si nici nu gasesc oja prin casa sa va spun nuanta.In schimb am 3 oje de la Rimmel,una din gama Lycra si 2 din gama Lasting Finish,pe care le iubesc maxim.

Rimelul Extra Super Lash Waterproof,este ok si cam atat.Nu m-a impresionat si sincer,nu am auzit pana acum de mascara waterproof care se intinde :)).

Sper ca nu am fost prea carcotasa,dar parerea mea este una sincera,indiferent daca produsele le-am achizitionat/primit/castigat.

Voi ce produse de la Rimmel imi recomandati?

Schimband subiectul,vroiam sa stiu daca va intereseaza un blog sale.Am multe produse foarte putin folosite si noi care nu as vrea sa expire la mine in trusa.Ce parere aveti?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu