20 iunie 2012

Pink Box iunie

Hello,

Se vede ca nu ma tin de promisiunea de a posta mai des.Sincer nici nu mi-am cumparat prea multe cosmetice in ultima vreme,dar nu m-am abtinut sa imi comand Pink Box pe luna iunie.

Mie sincer mi-a placut mai mult prima cutie,sper sa se dezvolte din ce in ce mai mult conceptul.Cel mai bine ar fi sa va arat ce am primit luna aceasta si sa imi spuneti care din cutii vi s-a parut mai ok.

Am primit:

* o lotiune reparatoare dupa plaja Bioderma

*dischete demachiante Family 70buc-am mai folosit,sunt ok(zgarie putin,ori am eu pielea foarte sensibila),dar le prefer pe cele din Lidl.

*gel de dus Bronnley Orange&Jasmin-l-am folosit in dimineata aceasta,miroase minunat,are textura mierii.Cred ca este singurul produs care l-as cumpara

*ruj Flormar-nu prea mi se potriveste nuanta si nici nu mi se pare un ruj extraordinar.Are textura unui balsam colorant,in 2h mi-a disparut de pe buze.Cele de la ELF mi se par mult mai bune si sunt si mai ieftine

si un mic swatch:


*bratara Ravisant

*Eucerin crema reparatoare cu 10% Uree pentru picioare-o crema buna,se absoarbe repede,dar nu stiu efectele pe termen lung

*un cod pentru 20% reducere pe site'ul TinaR

Voi ce ati primit?Ce mai faceti?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu