22 iunie 2012

Beautiful Blogger Award

Vreau sa ii multumesc Irinei de la http://oglindaoglinjoara.blogspot.ro/ pentru urmatorul award si ca s-a gandit la mine!:*

Reguli:
1. Multumeste persoanei ce te-a nominalizat si link catre ea.
2.Spune de unde ţi-a venit ideea să îţi creezi un blog şi ce te determină să continui.
3.Descrie pe scurt o zi obişnuită din viaţa ta.
4.Cea mai bună colaborare a ta cu un alt blogger.
5.Cea mai " urata" colaborare cu un alt blogger.
6. Explică pe scurt ce înseamnă pentru tine blogul pe care îl deţii.
7. Acordă " Beautiful Blogger Award" cel puţin la 5 bloggeri.

1.Am apucat deja sa ii multumesc:)
2.La inceput blogul a fost un blog handmade,bratari facute de mine.
3.Depinde de zi...In timpul saptamanii,trezirea la ora 5:15,merg la munca,ies la ora 16:00 si urmeaza o seara obisnuita.In weekend,ma rasfat,lenevesc,etc.
4.Sincer nu am avut o colaborare cu un alt blogger.Nu este neaparat vorba de o colaborare,dar mi-ar placea sa ies la un suc cu Macnetize,Irina si Anncuta.
5.Nici de o colaborare urata nu am avut parte si sincer nici nu imi doresc.
6.Blogul este o metoda de relaxare pentru mine,imi place la nebunie cand primesc feedback de la voi.
7.Beautiful Blogger Award merge la:

xo xo 
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu