13 decembrie 2011

Revicel-Impresii finale

Hello!


Ce spun producatorii cremei Revicel:

Crema anticelulitica Revicele ste un  produs pe baza de ardei iute si alge marine foarte eficient in eliminarea celulitei si a vergeturilor.


Crema anticelulitica Revicel contribuie la

Diminuarea vizibila  a celulitei si a vergeturilor dupa 2 saptamani de utilizare
Reducerea circumferintei corporale
Arderea intensiva a grasimilor
Dezintoxicarea  rapida a organismului
Intensificarea circulatiei sanguine
Obtinerea unei siluete zvelte

 In cadrul campaniei Trender si Revicel am primit doua creme anticelulitice,una pentru mine si una pentru o prietena draga aka mama:).



 

Am incercat sa folosesc crema de doua ori pe zi si in aproximativ 14 zile am terminat borcanasul .Mama inca mai are din al ei.Mai jos puteti gasi parerile noastre.

+ :miroase tare bine
+:pielea e mai catifelata si tonifiata
+:mi-a placut senzatie de caldura/piscaturi,am avut impresia ca isi face treaba
+:crema se absoarbe foarte repede
+:pretul

-:am folosit manusi pentru fiecare aplicare.Tinand cont de frigul de afara si de pielea uscata a mainilor,nu este indicat sa folositi crema fara manusi.Daca totusi o faceti,spalati-va bine pe maini dupa folosire!

Vom cumpara crema,chiar sunt curioasa de efectele ei dupa o folosire mai indelungata.In doua saptamani  nu mi-am dat seama de efectul ei in totalitate.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu