22 noiembrie 2011

iHerb sau prima mea comanda

Hello darlings!
Ce faceam eu azi la ora 7 dimineata?Citeam pe blogul Clarrei despre prima ei comanda pe iHerb.Bineinteles ca am "balit" un sfert de ora la ce si-a comandat si alta jumatate de ora pe iHerb.Am profitat de codul Clarrei pentru un discount de 5$.

Ce mi-am comandat?

1.EcoTools, Bamboo 6 Piece Eye Brush Set

 Pret- 7.22$ , respectiv 25 ron


2.EcoTools, Loofah Facial Sponges, 6 Loofahs 

 Pret- 0.85$ , 3ron/6 buc (mai mult decat convenabil)


3.Crystal Body Deodorant, Travel Stick, 1.5 oz 40 g 

 Pret- 1.76$ /aproximativ 6ron.Demult vroiam sa incerc o alternativa sanatoasa al deodorantului,fara aluminiu.


4.EcoTools, Sustainable Moisture Socks, One Size Fits Most, 1 Pair 

 Pret -3.32$ / 11ron


6.EcoTools, Green-Clean-Go, Travel Sampler Set, 5 Piece Kit 

 Pret-8.30$ / 26ron


Astea au fost micile mele cumparaturi.In total,cu 4$ shipping si respectiv 5$ discount,am platit 20.45$ adica 66.12 ron.


De abia astept sa ajunga comanda.Daca va tenteaza ceva si vreti si voi sa profitati de reducerea de 5$ puteti folosi codul meu ABI434.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu