07 noiembrie 2012

It's my birthday and ...

De fapt my name day :).Hello people!Am fost iar un blogger rau.Stiu ca o sa ma iertati tinand cont ca maine e ziua mea.Am vrut sa fiu prima care spune La multi ani celor cu nume de sfinti si sa va spun ca inca puteti profita de promotia de pe magazin Daciccool,adica dublarea comenzii.

Eu am profitat de promotie si mi-am facut un cadou de la mine pentru mine :)) sa simt ca este ziua mea.Nu imi aduc aminte sa fi fost mai multumita de o comanda cum sunt acum.Nota 11 celor de la Dacic cool si toate multumirile mele.Comanda a ajuns repede,bine impachetata,comanda dublata si o multime de mostre!They made me happy!

Fetelor avem multe de povestit si multe review-uri de citit in viitorul apropiat!

Sa aveti o seara minunata!

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu