30 septembrie 2012

Wishlist cosmetic

Hello,

Daca tot am spus in postarea precedenta ca nu am cumparat nimic cosmetic de 3 luni,asta nu inseamna ca nu am un wishlist.Pacatuiesc doar cu gandul :) Sper sa le bifez pe toate in viitorul apropiat.

First of all...vreau oja My address is Hollywood de la Opi ce face parte din colectia Touring in America.Am avut setul format din cele 4 mini oje si m-am indragostit iremediabil de ea.Acum bineinteles ca o vreau full size.

Nu este mega pretty?

De la Essence imi doresc muuuulte oje (observ o noua obsesie) si 2 rujuri.


Imi doresc mult sa incerc Red Carpet si Fairy Tale.

Nu as refuza nici o pudra de la Physicians formula.Am citit de bine despre ea.Am folosit in ultimii 2 ani numai pudra de la Elf-Complexion Perfection.Imi place foarte mult,dar as mai incerca si o alta.


Vreau o paleta Sleek!Cred ca sunt singura care nu le-a incercat si sunt curioasa de ce pot.Oricare din ele,nu fac nazuri :))



Ah,am uitat de ce era primul pe lista mea.Un BB Cream,dar nu oricare...cel de la Maybelline.


Eu zic sa ne oprim aici,toata ziua asa completa la lista asta:))Voi ce va doriti sa incercati in aceasta toamna?

xo xo
LazyCat

*Multumesc celor 159 followers!!!Va multumesc ca imi cititi blog-ul si iubesc fiecare comentariu primit de la voi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu