31 august 2012

Holiday pictures (1)

Hello.Daca nu v-ati dat seama,am revenit din concediu.Pot sa spun ca...nu m-am odihnit deloc:)),dar a fost minunat.Pentru cei/cele care nu stiu am fost in Spania,mai exact in Malaga (noroc cu Macnetize si recomandarea ei,va recomand din suflet sa o cititi).

Dupa lungi cautari si dezamagiri,am gasit intr-un final un hotel ok ca si pret si cum arata,most important cu baie in camera.Hotelul despre care vorbesc este hotel Del Pintor.Se afla chiar in centru Malagai si aproximativ la 10 minute de plaja.Hotelul arata tare dragut,curat si confortabil.

                                                       cel mai ingust balcon cu cea mai frumoasa priveliste

Am avut emotii legat de zborul cu avionul si chiar ne-a fost un picut rau,dar nu a mai contat nimic cand am ajuns acolo.
Sfat:Daca ajungeti in Malaga,nu dati banii pe taxi!De la aeroport pana in centru este un autobuz "A" care costa 2 eur de persoana.Noi nu stiam asta si am dat 25 eur pentru un drum de 4 eur!:(

Primele 2 zile am colindat peste tot de dimineata pana seara si din pacate in a 3'a zi de abia ne puteam da jos din pat.Dar mai multe,va voi povesti data viitoare.Ah si am sa va arat si un mega haul cu piesele mele esentiale pentru toamna:).

Acum va las cu o poza draga mie,o poza din port,dintr-o seara magica!Recomand sa va duceti intr-o seara sa cinati in port!

Astept cu nerabdare un feedback,as vrea sa stiu daca vreti sa va mai impartasesc experienta mea in Malaga.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu