23 martie 2012

Beauty Uk lip vinyl

Hello,hello!

A trecut ceva timp de cand nu am mai facut un review.Azi vreau sa va prezint mini colectia compusa din 3 lip glossuri de la Beauty Uk,respectiv Lip Vinyl.Eu le-am achizitionat de la Liana,la pretul de 30 ron.Cutia in care erau ambalate nu era prea concludenta,nu scria denumirea glossurilor,nici cati ml au,etc...asa ca a ajuns in cosul de gunoi:).Pana la urma,continutul este cel mai important.



Beauty Uk Lip Vinyl-Privilege

Beauty Uk Lip Vinyl-Pure Pacha

Beauty Uk Lip Vinyl-Hed Kandi

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor,o sa vedeti de ce sunt miscate:)

+:ambalajul este dintr-un plastic dur
+:nu sunt lipicioase
+:culori absolut superbe,vibrante
+:textura lor
+:rezista pe buze pana la 4h,ceea ce mi se pare incredibil
+:pretul,10 ron 
+:mirosul lor fructat 

-:doar 3 nuante disponibile

Vedeti ce pigmentate sunt?♥ In plus toate sunt mate,eu iubesc rujurile si luciurile de buze mate:)

Si motivul pentru care nu sunt toate pozele clare....

El este Oscar.L-am adoptat pe 30.12.2011 si este cel mai scump pisoi din lume.

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu