23 februarie 2012

Haul Essence

Buna dimineata ladies!

Nu credeam ca o sa gasim si la noi produsele Essence.Dupa ce am vazut pe mai multe bloguri vestea ca in Obor s-a deschis un stand cu produse essence,mi-am facut curaj si m-am dus pana acolo.

Din pacate nu mai aveau atat de multe produse,dar din putinele produse tot am gasit ce sa imi cumpar.Aveau multe oje,fonduri de ten,eyeliner,etc.Ma asteptam sa fie un pic mai diversificat,dar tinand cont ca e la inceput...
Mi-am luat:
*concealer (13 Ron)
*mascara (13 Ron)
*primer/concealer (13 Ron)
*2 oje (7 Ron x 2) -urmeaza un NOTD
*lac transparent (9Ron)

Sper sa fi retinut bine preturile.Pana acum am incercar concealerul + primer + mascara.Love them,sa vedem cum se comporta mai mult timp.

Am vrut tare mult sa imi cumpar si un ruj,dar nu le-am vazut/gasit :(.

De la Katynel am inteles ca se gasesc produsele si la Express Bazar din Crangasi.Azi ma duc sa imi caut rujul:D.

Voi ce v-ati cumparat sau aveti de gand sa va cumparati?

xo xo
LazyCat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu