05 august 2011

ANIAN Gel pentru curatarea tenului cu antioxidanti din goji si rodii


   Descrierea produsului: Extractele din goji si rodii au proprietati antioxidante care combat semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii. Veti simti beneficiile nutritive ale fructelor rosii care, cu vitaminele si polizaharidele lor, va ingrijesc si hranesc pielea.Mod de folosire: Aplicati o cantitate mica de gel pe fata si masati usor. Limpeziti cu apa din abundenta.Testat dermatologic.Termen de valabilitate: 12 luni de la deschidere.Cantitate: 150 ml. “




   Descrierea mea:Mi-a placut acest produs.Este un gel,putin mai lichid,transparent.Este nevoie de o cantitate mica cat un bob de mazare pentru a iti curata fata.Face multa spuma.Mirosul lui este wow,pe mine m-a dat pe spate(as vrea sa existe un parfum asa).Nu stiu sa va spun exact a ce miroase,dar e un miros dulce,un pic cam puternic(a big no no for me).Nu am avut neplaceri,nici o iritatie sau cosuri.Imi simt fata foarte curata si fina.Poate e doar impresia mea,dar dupa spalare,porii par mai mici,dar din pacate nu dureaza foarte mult efectul.Nu stiu daca gelul chiar "combate semnele de imbatranire provocate de efectele radicalilor liberi asupra pielii " pentru ca l-am folosit aproximativ doua saptamani,dar voi continua sa il folosesc.


+ :cantitatea mica necesara demachierii,deci imi va ajunge destul de mult timp
+:face multa spuma (I love bubbles:D )
+:mirosul
+:nu mi-a provocat nici o iritatie/cosuri
+:pretul-costa 22 RON/150ml


-:mirosul il trec si la con’s,chiar daca imi place cum miroase,totusi e un pic too much
-:mi-ar fi placut sa nu fie atat de lichid,pentru ca se intampla sa curga prea mult produs
Cred ca voi recumpara produsul.Tenul meu este cam dificil,si intotdeauna voi fi in cautarea produsului minune(nu pot spune ca l-am gasit).
Puteti cumpara produsul de pe site’ul: http://www.triodeluxe.ro/ .

xo xo
LazyCat

***Acest produs a fost primit pentru testare.Nu mi-a fost influentata in nici un fel review’ul.Parerea mea este personala si sincera.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu