23 iunie 2011

Tag day

Am primit de la A.M. (thank you doll :* ) un tag foarte dragut.

Regulile sunt:
1. Go to the fourth folder in your computer where you store your pictures. (nu trisati!)
2. Pick the fourth picture in that folder.
3. Explain the picture.
4. Tag 4 people to do the same.

Un beer festival in Austria acum 3 ani...oh how I miss Austria :(.Hihi...acum mi-am dat seama,e prima poza cu mine pe blog:))Guess who I am... :D

1. Zi-mi ceva despre tine. Gen cum te cheama, cati ani ai…
  Eu sunt Gabriela aka LazyCat,am 24 de ani.

2. Ai porecle? Care?
 Not anymore.

3. O melodie trista, una perfecta si 3 care iti plac mult


Trei melodiile care imi plac mult:
Placebo-For what it's worth
The Wombats-Techno Fan

4.Ai animal de casa? Care?
My pooch Max si vreo 5 pisici in jurul blocului:)

5. Daca ai avea un serial TV cum s-ar numi?
Dance to inspire,inspire to dance :)

6. Primul citat care-ti vine in minte. Nu trisa, fara Google!
Dreaming dreams make dream come true.

7. Desenul animat preferat din copilarie:
Tom & Jerry

8. Iti place inghetata?
DA!

9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Imi place numele meu.

10. Zi-mi un banc.
Erau Ion si cu Maria in pat, intr-o seara.La un moment dat Maria care nu avea somn il intreaba pe Ion:
-Ioane, dormi?
-Nu!
-Ma iubesti?
-Dorm!!

Tag'ul merge catre:
Deia
 
xo xo
LazyCat
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu