18 ianuarie 2011

Double tag day!

A.M. a fost iar o draguta si m'a nominalizat pentru doua tag'uri dragute:).

Primul Tag :
Un ceva: Un gand bun,un zambet
O melodie: http://www.youtube.com/watch?v=dih729_02oM
Un film pe care vreau să îl văd: Love and other drugs
Mă uit la: Into the wild(over and over again)
Vreau să mă uit la: Foisorul de la Bran
O formaţie: Patrice,Erykah Bady
Un citat:  Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.
Îmi doresc: Sa nu mai pun toate rautatile la suflet
Un cuvânt care te face să îl pronunţi de nenumărate ori: Concediu:))
Dacă ai putea schimba culoarea cerului: Nu as schimba nimic
Ai dori: Toate problemele mele de sanatate sa fie rezolvate,sa reusesc sa ajut mai multe animalute,familia mea sa fie sanatoasa,fericita...imi doresc prea multe:)

Al doilea Tag :
1.Dacă vi s-ar propune să vă scrieţi biografia, cărui scriitor i-aţi încredinţa sarcina asta?
Am 24 de ani.Din pacate nu pot spune ca am facut ceva memorabil pentru a imi scrie biografia.

2. Care sunt motivele pentru care i-aţi încredinţa lui sarcina asta?
Vezi raspunsul de la intrebarea numarul 1:))

3.Este sfârşitul lumii. Ce carte aţi pune în capsula cosmică pentru a păstra o <> a umanităţii?
Filmul "Into the wild",nu sunt superficiala,dar filmul asta chiar merita!

4. Cum arată pentru dvs. pauza ideală pentru a citi o carte?
Liniste,soare,sa fiu tolanita...

5. Dacă aţi avea puterea de a <<şterge>> un personaj de roman care ar fi acesta?
Fara rau nu ar exista bine.Prin personaje se formeaza romanul.

6. Care sunt motivele pentru care aţi şterge acest personaj?
Pass

7. Câţi kilometri aţi merge pentru a găsi o carte?
Nu am nici o librarie/biblioteca in zona...asa ca imi comand online.

8. Dacă ar fi posibil să vă întoarceţi în trecut ce scriitor aţi vrea să întâlniţi?
 Nu imi aleg un scriitor din trecut.Vreau sa il intalnesc pe Frederic Beigbeder.

9. Care ar fi primele cuvinte pe care i le-aţi adresa?
"Nu dureaza numai trei ani..."

10. Descrieţi biblioteca visurilor voastre.
Sa am orice carte posibila,de la carti pentru juniori,la carti SF(nu prea imi plac,dar trebuie sa le mai dau o sansa),etc.


Sunt curioasa de raspunsurile voastre...asa ca cine vrea sa preia cele 2 tag'uri...

xo xo
Lazy Cat


P.S-daca exista anumite greseli,imi cer scuze anticipat,sunt la munca si scriu pe furis:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu