07 decembrie 2010

Random

I hate my job!Bine...nu hate,dar pe acolo.Muncesc si nu sunt apreciata si rasplatita corespunzator.Nu mi-am primit salariul de 2 luni.Poate nu ar trebui sa ma plang,dar e primul real job si chiar imi facea placere la inceput.Nu pot sa va spun la ce firma lucrez,pentru ca s-ar considera reclama negativa si totusi...indiferent de natura reclamei(pozitiva/negativa) tot reclama e.


Bine ca totusi am unde sa ma "descarc".(chiar daca nu prea am multi followers si cei care sunt...va multumesc ca ma cititi)

xoxo
Lazy Cat

2 comentarii:

  1. te inteleg perfect. si am lucrat in aceleasi conditii ca si tine, in urma cu vreo 2 ani: munceam pana nu mai puteam, salariul se intampla de cateva ori pe an sa intarzie :( e nasol...

    RăspundețiȘtergere
  2. merci pentru incurajari:)...din pacate,de la inceputul anului tooot intarzie cu salariul,dasr la conditiile de acum nici nu indraznesc sa ma plang:)merci mult ca ma urmaresti!:*

    RăspundețiȘtergere